fredag 28 januari 2011

Mod

Bild lånad från nätet men vet inte vem ägaren är....
Idag har jag gjort något modigt, det har jag faktiskt. Trots att jag har ett riktigt bra jobb så har det inte känts 100% engagerande utan jag har gått lite på halv fart den sista tiden vilket resulterat i frustration för att jag inte känt att jag fått utnyttja hela min kapacitet. Så idag sa jag upp mig, så där bara, mitt på gatan när jag gick med min chef. Och det känns såååå bra. Vad jag ska göra vet jag inte riktigt men jag har 3 månader på mig att fundera under min uppsägningstid. Och egentligen så vet jag ungefär vad jag vill och nu kommer det att bli möjligt att realisera detta. Jag är riktigt stolt och det känns SÅ bra!! Och massor av hejar rop har jag fått av fina vänner och kollegor. Så där ja, och det var inte så svårt heller. Trevlig helg alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!