söndag 10 januari 2010

Promenad på isen

Så har man varit ute på isen för första gången i år. Lite läskigt är det och respekt ska man ha. Vi satte på hunden bärväska och lät henne bära termos med kaffe och så gick stora sonen och jag ut och ställde oss i solen, mitt i viken. Solen lyste från klarblå himmel så snön rikigt gnistrade, härligt var det! Det är alltid kul att se alla hus från en annan vinkel och passade på att fota lite. Nu måste jag verkligen sätta mig med mina böcker, tentar i slutet på veckan och jag har verkligen massor att läsa så nu finns det inga undanflykter längre...Fokus!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!