fredag 15 januari 2010

Kinaskåp

Den fina bilden är lånad av Louise Wisapus SongWei
Jag vet inte var man får sina idéer ifrån men helt plötsligt finns det bara där, det där "ha-begäret". Jag vet inte varför men nu vill jag ha ett kinaskåp! Ett lite mindre skåp som ska stå under TV:n som vi ska montera på väggen. Då skulle det bli fint med ett meter-högt skåp under med plats för DVD-filmer etc. De här skåpen ligger i pris runt 8.000 :- och uppåt men jag har haft en sådan tur!! Har hittat ett på Blocket som nu är på väg till mig med bussfrakt! Jag har blivit riktigt modig efter att jag köpte TV-soffan på nätet och när det blev så bra så nu chansar jag igen. Det dyker upp i början på nästa vecka så fortsättnings följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!