måndag 18 januari 2010

Keramikkursen

Jag måste bara berätta om gårdagen i keramikateljén - det var helt galet roligt!! Fast fröken var sträng, och ingen särskilt bra pedagog, så först var jag lite arg men det gick över när jag fick sätta igång med mina assietter. Det var extremt roligt och 4 timmar bara rann iväg. Nu har jag en massa planer på vad jag ska göra de nästkommande 4 gångerna. Har bestämt mig för att allt jag gör ska vara användbart så det blir fat, skålar, krukor eller något annat som går att använda. Kan inte vänta på för att se hur det blir när jag får glasera mina assietter i aubergine, blått, brunt och rosa... Fortsättning följer. Och idag kom SMS-avisering att mitt kinaskåp är i Stockholm för avhämtning så det blir också spännande. Det gäller att skapa spänning i vardagen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!