lördag 23 januari 2010

Härlig helg

Idag har jag och mamma tapetserat klart TV-rummet och nu ska gardinerna tvättas innan de åker upp igen. Mamma ska försöka sig på att mangla gardinerna - det är vita linne gardiner - och det är jag glad för. Det är oerhört tråkigt och tungt att stryka 6 gardiner i linne för att få bort alla skrynklor. Kina skåpet har anlänt och det blev helt fantastiskt bra. Faktum är att det är det bästa jag någonin köpt på Blocket!! Ibland har man tur!! Idag konstaterade vi att det inte blir mörkt förrän efter 16.00 och det är stor skillnad sedan bara början på Januari. Nu är vi verkligen på väg åt rätt håll.... Nu ser jag fram emot en härlig lördagskväll med Biff Rydberg, min favorit. Ha en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!