onsdag 30 september 2009

Sakta men säkert...


Bilder lånade från House to home
Det gäller att ha tålamod.... Vi är inne på 3:e renoveringsveckan och ligger fortfarande på nivå tätskickt!! Det låter ju helt omöjligt men det tar tid. Det ska torka, det är flera lager och jag hade dessutom beställt för lite kakel och leveranstid är en vecka.... Tiden går helt enkelt men jag har helt gett upp hoppet att ha rent hus i övrigt. Dammet sprider sig helt makalöst! Idag har jag istället koncenterat mig på att fixa flyg till mig och mina kära kollegor som ska hälsa på en f.d. kollega som flyttat till Madrid. Vi åker 11 stycken tjejer i vår, det blir fantastiskt roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!