onsdag 23 september 2009

Nya tag

Bild: noro.se
Äntligen är det full fart igen i badrummet. Idag är nya golvet lagt så jag antar att det är dags för klinkers i morgon. Det här är badrummsskåpet vi valt fast jag tog ett spegelskåp istället för enbart spegel även om jag tycker den här med hylla var fin. Det är alltför stor risk att alla pryttlar hamnar på spegelhyllan istället för i skåpet så det gäller att undvika alla fallgropar. Det lilla toalettbordet hade varit kul att ha men vi har ingen plats så det får jag klara mig utan. Allt kommer från Noro,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!