söndag 20 september 2009

Avloppsdrömmar

I natt vaknade jag upp och en tanke slog mig!! Hur går avloppsledningen från handfatet?? Den planerade badrumsmöbeln med handfat är vägghängd för att det är snyggt och för att det ska vara lättstädat men då måste ju avloppet gå i väggen.... Mycket riktigt, när jag tittade in i det kommande badrummet fanns ett färdigt förberett hål för avlopp i golvet så där sprack den planen. Måste ringa och avboka den beställda badrumsmöbeln och hitta ny lösning, typiskt!! Men VILKEN TUR att jag kom att tänka på detta så där mitt i natten. Konstigt det där....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!