torsdag 17 september 2009

Öppet plan



Bilder lånade från living.com
Visst är det både charmigt och socialt med öppen planlösning men det har sina nackdelar! Igår kom jag hem efter en "vanlig" dag på jobbet med telefon, möten etc. och möttes av att surround systemet till hemma-bion var inkopplad till TV:n och programmet Simpsons och två tonåringar slängda i soffan. Då blir i alla fall en trött mamma galen. Jag har aldrig förstått det inköpet och jag har hotat med att klippa av sladdarna mer än en gång. Grrrr.... Fast när INTE elefanthjordar eller swichande flygplans ljud strömmar ut ur högtalarna så att hela huset vibrerar så är det väldigt trevligt att ha hela familjen runt omkring sig så överlag så gillar jag den öppna planlösningen mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!