fredag 4 december 2009

Ny energi!!



Bilder lånade från härliga Zetas
Igår upptäckte jag att jag kommit ut på TV4 site med inredningsbloggar och har dessutom fått en massa trevliga kommentarer - det är för underbart!! Nu har det här blivit en extra sporre efter att jag började tappa lite energi efter 1-års dagen :-) Ser på statistiken att jag har massor av nya besökare, jätte kul!! Nu är det fredag igen och den här helgen ska vi verkligen "softa". Eftersom vi reser bort över julen tänker vi ta in granen redan i morgon, sen kommer kära vänner på besök till kvällen. Ska nog börja slå in en del klappar också så att man får lite koll på läget. Har en stor, ekologisk kyckling i ugnen efter recept av Jamie Oliver som vi ska mumsa på ikväll! Ha en riktigt härlig helg ni alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!