söndag 22 februari 2009

Sportlov & vinter!!!



När var det en så här riktig vinter när det var sportlov sist? Kanske har man kort minne men jag kan bara erindra mig om regniga sportlov så långt jag kan komma ihåg så det här är helt fantastiskt! Och gårdagen!! Vilken dag!! Solen sken och värmde, isarna låg tjocka och det var helt ljuvligt. Jag och äldsta sonen gick rakt över isen och gick i land där vi aldrig varit tidigare och hittade ett jätte mysigt område och eftersom man kund följa fotspåren i snön kunde vi följa en slinga och kom hem tillslut. Idag yr snön om husknuten men det är väl precis som det ska vara - ordningen är återställd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!