tisdag 17 februari 2009

Mer trädgårdslängtan




Bild lånad från: jennys frön och sånt
Nu riktigt kliar det i fingrarna att få beställa nya lökar. Jag har tröttnat på fröer förutom möjligen squasch och pumpa. Det där pillandet med en massa små krukor som står över allt och plantor som ska härdas innan de planteras ut har jag gett upp men däremot att sätta nya lökar är fantastiskt roligt. Förra året satsade jag på allium och det kom upp magnifika plantor. I år funderar jag kanske på något av dessa på grund de dramatiska färgerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!