söndag 14 juni 2009

Regn, regn och åter regn

Bilder från Coastal Living
Ja, vad ska man säga?? Hur är det möjligt att det kan regna så ihärdig så läääänge! Men vi har haft en härlig helg ändå. I lördags stod hela familjen och lassade stora vedstockar som ska bli framtida ved efter att de torkat något år. Regnet öste ner men nu har vi ved så det räcker i flera år framåt och det känns bra. Idag har vi haft en riktigt trevlig dag med väninnorna som varit på kurs och gjutit i betong. Det var en perfekt sysselsättning en dag som denna att stå i ett växthus med regnet smattrande på taket och få utöva sin kreativitet. Bilder på resultatet kommer.

3 kommentarer:

  1. hej! Vad jag känner igen mig i det du skriver. Vi renoverar också. Det är så lätt att hetsa vidare till nästa projekt och inte njuta av det man faktiskt har hunnit åstakomma. Anna

    SvaraRadera
  2. Vad duktiga ni var allihopa, som lassade ved i regnet! Jag får ångest då jag tänker på våra vedhögar....

    En riktigt skön midsommar önskar jag dig Chatarina, trots vädret!! Mari.

    SvaraRadera
  3. Tack för kommentarer!! En riktigt skön midsommar till er!! Hoppas regnmolnen håller sig borta. Hälsningar Catharina

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!