söndag 7 juni 2009

Badrumsspegel

Bild lånad från Costal Living
Kan detta vara något för nya badrummet? Jag gillar när man kaklar in spegeln direkt i väggen men här har man även satt en träram runt, det var fiffigt! Något jag lärt mig från sist är att man måste använda ett speciellt lim för speglar. Annars blir det som det hände för oss att limmet fräter sönder baksidan på spegeln så att det efter några veckor ser ut som stora flugfläckar över hela spegeln. Det var lite jobbigt att behöva knacka ner spegeln och sätta in en ny så lär er av mitt misstag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!