måndag 8 december 2008

Uppfräschning av tonårsrum



I helgen har färgpenslarna åkt fram igen. Vi har verkligen blivit hejare på att måla sedan vi flyttade in och efter att ha målat tak, väggar, fönser, lister i oändlighet så är det "a piece of cake" att måla över några möbler till de stora killarnas tonårsrum. Jag köpte svart färg och har målat gamla Billybokhyllor och ett nyinskaffat skrivbord som vi köpte på Blocket förra helgen. Det blev riktigt stilrent och snyggt. Till skrivbordet funderar jag på att beställa en glasskiva hos glasmästaren så blir ytan tåligare. Ställde mig även i garaget och snickrade men det återkommer jag till senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!