måndag 22 december 2008

Dan före dan före dan...


Jag fick en tidig julklapp från min mamma, hennes gamla ostkupa som jag tänker använda som litet växthus på sikt. Tills dess får mina silvriga julkulor fungera som prydnad. Den här julen har jag full koll på läget och julstressen har aldrig infunnit sig. Klapparna är så när som klara, den mesta av julmaten är inhandlad, sillen är i år köpt hos andra som kan göra det bättre än jag, laxen är köpt gravad och ska bara piffas till med egna kryddor. I år satsar vi på en riktigt vilosam jul utan en massa krav och det känns hääärligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!