tisdag 25 november 2008

Det vankas kalas...


Jag vill slå ett slag i saken för riktiga inbjudningskort när du bjuder till fest. Med risk för att låta som en variant av fantastiska Martha Stewart så tipsar jag om att ha en pyssellåda med färgade pennor, olika papper, fina bilder, glitter och stickers att ta fram när det är dags för att bjuda in till fest. Fram för de gamla traditionerna med skriftliga inbjudningar per post! Jag tror att det gör fler än mig glad att hitta dessa i brevlådan tillsammans med all reklam och bruna kuvert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!