torsdag 31 mars 2011

Nykomlingar

Mitt olivträd från förra veckans trädgårdsmässa har fått en fin plats vid fönstret. Jag hoppas verkligen det tar sig och börjar trivas. Något som verkligen tar sig är mina frön: gul & grön zuccini och majs växer så fint i mitt badrum just nu. Jag släpper inte in vad som helst i mitt nya, fina badrum, med det finns faktiskt ingen bra plats för alla mina planteringskrukor och jag tror att de gillar fukten i badrummet för det växer så det knakar. Hoppas bara inte att det tvärvänder och de börjar bli kinkiga.... Jag vet hur det är varje år, mina höga förväntingar brukar gå i kras men skam den som ger sig. I år så....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!