fredag 25 mars 2011

Nordiska Trädgårdar 2011


Så har man betat av årets stora trädgårdsmässa. Ett vårtecken men mässan var "så där" tycker jag. Inspirerande miljöer var det ont om. Dock fanns det mängder av prylar och växter till försäljning och nytt för mig var att även vintage butikerna hade flyttat in på trädgårdsmässan. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop fina sjalar och tunikor tillsammans med hårt arbete med spaden men det kanske är samma målgrupp... Jag kom i alla fall hem med ett litet olivträd som jag hoppas kommer att trivas hemma hos oss. Så var det helg igen, fasligt var det springer på. Helgen blir lugn. Det vankas snö och kallt väder igen så kanske blir det en god bok framför brasan. Trevlig helg till er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!