onsdag 12 augusti 2009

Vardagsrummet klart!!



Vår storstädning mynnande ut i att vi möblerade om i vardagsrummet och det blev såååå bra! Vilket lugn, vilken harmoni!! Jag har jobbat hårt med mina nya gardiner och är numera nästan kompis med Clara på HemTex som jag har haft mycket kontakt med de sista veckorna. Hon har hjälpt mig att beställa 18 meter takskena som jag och maken tillsammans monterade upp i taket. Jag har köpt 11 gardinlängder som tvättats, har fått nya gardinband, hängts upp och fållats, (phu vilket jobb!! ) men nu faller de hur snyggt som helst från taket längst hela långväggen med böj och en bra bit in på gavelväggen. Det ser ut som på hotell, riktigt tjusigt!! Så det var värt jobbet, helt klart!

1 kommentar:

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!