lördag 31 januari 2009

Nya soffor på väg!!

I mellandagarna fyndade vi på rean!! Med vår stora familj har vi vuxit ur vår gamla soffa, vi får helt enkelt inte plats allihopa. Nu har vi väntat i flera veckor på två nya howard soffor och igår ringde de och sa att de finns att hämta. Jag hade funderat länge på om vi skulle investera i en modern stor soffa med divan eller gå på den mer klassiska stilen och det sist nämda vann! Nu hoppas jag att det kommer att se bra ut med två soffor istället för idag då vi har en soffa och två fåtöljer. I morgon har vi hyrt släp så då får vi se. Spännande!!!!

1 kommentar:

  1. Nej men hej Catharina, är detta sant!!! Så kul att du kom på att jag var jag!!! Inte klokt, tänk, bloggvärlden är liten trots allt...så himla roligt, jag minns vi drack gott sött vitt vin i din mysiga lilla lgh i Abrahamsberg... tiden går, det var väl några sekel sedan: ) och nu har du fint flott hus, vilken utsikt, kors! Och vilka livsnjutardjur, vilka godingar! Vi får höras vidare via mail, jag har mailadress i sidan av min blogg samt i sista inlägget!

    Jättekul, från brevvän till bloggvän; )

    Mari.

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!