fredag 9 januari 2009

En riktigt god förrätt

För att jag själv inte ska glömma bort tips på goda maträtter ska jag börja lägga in dem i bloggen. Jag hittade en liten burk löjrom längst in i frysen idag så till kvällen ska vi laga min kära kollega TM:s jätte bra tips på en riktigt bra och nyttig förrätt. Ugnsbaka klyftor av palsternacka i ugnen rakt av utan någon som helst kryddning. Blanda Philadelphiaost med klippt gräslök och forma detta till små ägg. Lägg upp de färdigbakade palsternackorna på tallrikar, lägg ett "ägg" med ost på vardera tallrik och toppa med löjrom - mums!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!