fredag 29 april 2011

Äntligen fick jag se det!

I flera år har jag missat körsbärsblomningen i Kungsträdgården men i år, äntligen blev det av, och det var faktiskt riktigt fint. Folk strömmade till parken och gick runt och fotograferade "taket" av rosa blommor. Det har varit en så konstig vår i år och hux flux är det Maj! Kanske för att jag abrupt bytte både jobb och anställningsform, opererade en fot, började på två nya konsultuppdrag och har helt enkelt haft det rätt körigt så har tiden gått så fort. Just nu är jag lite sentimental också då äldsta sonen har fyllt 18 år, det är både stort och svårt, faktiskt! Men nu ska jag njuta av en solig Valborgshelt och igår tog jag bort bandaget från foten så nu är jag nästan tillbaka i mitt gamla jag igen, härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!