söndag 27 februari 2011

Trädgårdsplaner

Nu börjar jag på allvar längta efter att sätta spaden i jorden igen. I år tror jag att jag ska lägga min själ i trädgården så att det börjar hända grejer. Det har påtats lite här och lite där men det måste mer till för att det ska bli resultat! Att planera en trädgård är svårt, och för att inte tala om att odla och få växterna att trivas. I mitt fall tror jag att jag inte pysslar om dem ordentligt. Jag köper och köper nya små plantor som jag sedan glömmer bort och så blir jag besviken över att det inte frodas som jag hoppas. Jag googlade på "lummiga trädgårdar" och hittade bloggen: Slottsträdgårdsmästaren. Har har vi en skicklig yrkesperson, bilderna är lånade från hans sida. Jag måste helt enkelt bli en duktigare trädgårdsmästare och då måste man börja från grunden. Det blir mitt mål i trädgården i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!