fredag 5 november 2010

Inspriationskälla

Bilder från Skeppsholmen. se
Vet inte hur jag hamnade på Skeppsholmen web-sida men hittade det här huset och för ett ögonblick drabbades jag av "måste ha" känsla!! Fick nästan för mig att gå på visningen men sen kom jag som tur var tillbaka till verkligheten, vi HAR ju redan ett hus!! Men otroligt fint med de stora timmerstockarna både på vägg och i tak. Och mörka golv är fantastiskt snyggt, det är det verkligen.... Härligt med helg, har unnat mig ledigt idag fredag för att få riktig långhelg. Trevlig Allhelgona Helg till er alla!

1 kommentar:

  1. Vilka grymma bilder.

    Synliga takbjälkar mot det vita är jättesnyggt och vilka fönster sen då..!!

    Trappan gav lite inspiration eftersom vi ska måla vår furutrappa med filtmatta inom kort!

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!