fredag 20 november 2009

1-års jubileum

Bild lånad från House to Home
Tittade tillbaka i bloggarkivet och såg att det om ett par dagar är 1 år sedan jag startade bloggen, så snabbt ett år går! Dock har luften gått ur mig lite (är det 1 års kris....) och just nu orkar jag inte lägga så mycket tid på bloggandet. Renoveringen tog lite musten ur oss och nu när det nästan, nästan är klart orkar jag inte riktigt tänka på mer inredning. Nu har jag fullt upp med en massa andra saker , har påbörjat en kurs i kommunikation på universitet, engagerar mig en del lokalt på orten samt har haft väldigt intensiva dagar på jobbet som tagit väldigt mycket energi. Vi får se när inspirationen kommer tillbaka. Nu vill jag bara tända ljus, vila, planera lite för första advent och ta det allmänt lugnt och njuta av att vårt fina badrum. Ha en härlig helg ni alla!!

1 kommentar:

  1. Grattis till 1-årsjubileumet!!! Klart du fortsätter blogga, men sdet ska inte var ngt krav, men bara att man gör ett ilägg när man känner för det liksom...men kors, herre min skapare, vilket vackert badrum!!!! Så himla fint!! Och fräscht!! Oj va jag skulle vilja ha ett sånt, vilket fint badkar och andra detaljer!

    Ha, ha, vilket ståtligt besök ni har haft, där gick han och funderade, den stackras älgen... man fattar inte hur stora de är förrän de kommer på nära håll....

    Ha en bra adventstid nu med din familj och en massa mys och ljus!!! Mari.( Jag kommer bosätta mej norrut under vintern men bloggar på distans, är ju hemma ngn gång i af, då får man fota och planera inläggen: )

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!